Klanttevredenheidsonderzoek

Kubox verhuurt flexibele opslagruimtes aan zowel particulieren als bedrijven. Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) staat hoog op onze prioriteitenlijst. De juiste balans vinden tussen ‘people, planet en profit’, daar gaat het volgens ons om. Een belangrijk onderdeel hiervan is een optimale relatie met onze huurders. Dit willen wij bereiken door kennis van klantbehoeften te combineren met creativiteit en betrokkenheid.

Onderzoek huurders

Om onze organisatie scherp te houden en om continue mogelijkheden tot verbetering te vinden, is het voor Kubox erg belangrijk om te weten wat onze huurders van ons vinden. Wij verrichten dan ook regelmatig onderzoek naar de waardering van onze huurders. Op deze wijze wilen we in kaart brengen wat we al goed doen en op welke punten de dienstverlening nog zou kunnen verbeteren.

Resultaten

Uit de resultaten en cijfers van recente onderzoeken kunnen we concluderen dat onze huurders tevreden zijn. In het eerste* en tweede kwartaal van 2014 geeft 98% van de ondervraagden aan tevreden of zeer tevreden te zijn, in het derde kwartaal is dit 97% en in het laatste kwartaal steeg dit percentage zelfs tot 99%.
 

*178 ondervraagden in het eerste kwartaal van 2015

Aanbevelingen

Uit het onderzoek blijkt ook dat het aantal mensen dat ons zou aanbevelen groot is. Op de vraag of men ons bij familie, vrienden en bekenden zou aanbevelen gaf 94,5% van de respondenten in het derde kwartaal van 2014 een positief antwoord; in het vierde kwartaal van 2014 was dit 97,2%. In het eerste kwartaal van 2015 is was dit percentage 96,6%.
 

Conclusie

Gemiddeld krijgt Kubox het rapportcijfer: 8,1. Een mooie prestatie, die ons de ruimte biedt om in de toekomst dit niveau vast te houden. We zullen blijven streven naar een (nog) hogere waardering. Heeft u suggesties ter verbetering van onze diensten? Of wilt  u meer informatie over het klanttevredenheidsonderzoek van Kubox? Neem contact met ons op via info@kubox.nl of 0800-23558287.